Wednesday, November 24, 2010

济公調 Song

好好听 - 济公調 (大陸 济公遊記 游本昌主演)

A cute song from Chinese drama
I love this light-hearted drama filmed by China production in the late 80s!

LYRIC:
鞋兒破 帽兒破 身上約袈裟破 你笑我 他笑我 一把扇兒破
南無阿彌陀佛 唉 無煩無惱無憂愁喔 世態炎涼皆看破喔
走呀走 樂呀樂 那裡不平那有我
南無阿彌陀佛
鞋兒破 帽兒破 身上的袈裟破 笑我瘋 笑我顛 酒肉穿腸過
南無阿彌陀佛
唉 天南地北到處遊 佛祖在我心頭坐
走呀走 樂呀樂 那裡不平那有我