Friday, May 20, 2011

一位医生的修炼法轮功的故事 A Doctor practicing Falun Gong (W/ English Subtitles)

(VIDEO IN CHINESE, WITH ENGLISH SUBTITLES)

(http://youtu.be/W6YMvz2laos)



大卫.克戴欧 (David Cordeio)
From 新唐人电视 http://www.ntdtv.com/xtr/gb/2011/05/14/atext531696.html
--- Website: http://FALUNDAFA.ORG

大卫.克戴欧(david cordeio)是加拿大多伦多的一位美容外科医生,去当地中领馆取签证时,领馆外抗议的法轮功学员送给他一张真相传单,打那以后开始了法轮功修炼,我们来听听他的故事。

中国人讲缘分,美容外科医生大卫.克戴欧(david cordeio)和法轮功的缘分可谓神奇。

"我去中国商务旅行,我从(多伦多)中领馆出来时一个大法弟子给我一份传单,,当我从中国回来时,我在飞机上遇到一位法轮功学员,她给我介绍了法轮功的一切,修炼,和在中­国发生的迫害."

飞机上的奇遇发生在2008年,从那天起,克戴欧医生开始了法轮大法修炼。而修炼后的改变是全方位的,他感觉整个的人生都不知不觉更阳光了。

"两年了,我没得过感冒,没咳嗽过,没任何生病的症状,我的身体完美的工作着,我消化系统很好,我睡觉更好了。"

"作为医生我更诚实了,和病人解释治疗程序更诚实了,我甚至告诉他们手术后可能发生的情况。和同事的关系更好了,我没有那么多的抱怨,我不和同事争吵,和同事的关系改变了­,不是因为他们改变了,而是因为我改变了。"

短短两年多的修炼,克戴欧医生发现甚至自己的面容都发生了变化。

"我看起来更年轻了,脸色更明亮了,不但如此,我感觉我的内在发生了变化,对比过去的照片,我的脸部特征都不同了,现在我会说,我的脸看起来更纯净了。"

克戴欧医生表示,他一直尝试从各种哲学学说中寻找人生的意义,读了《转法轮》后,困扰他的很多问题找到了答案,现在他的人生更平静和完整,

"当我读了《转法轮》,我得到所有人生的答案,所以我的精神可以完全朝着正确的方向发展,我更平静了,我的人生更完整了,我不再追逐事情,我按照心灵,更真实的生活。"

新唐人记者史青、刘淑君采访报导。

A Doctor practicing Qigong - Falun Gong

David Cordeio is a Toronto cosmetic surgeon. One day he went to the Chinese Embassy to collect his visa. He saw Falun Gong practitioners outside, and the practitioner handed him a truth flyer. From then on, he began to practice Falun Gong. Let's hear his story.

Chinese people talk about fate, the meeting of Falun Gong by cosmetic surgeon David Cordeio can be described as magical.

"I had to go to China on a business travel, so I visited the Toronto's China Embassy for the visa. Outside the embassy, a Falun Gong practitioner handed me a leaflet. When I came back from China, I met a Falun Gong practitioner on the plane, she told me all about Falun Gong, and the persecution that is happening now in China. "

That happened in 2008. From that day onward, Dr Cordeio began practicing Falun Dafa. The practice changes him in many ways, he felt his whole life is much more positive and bright.

"It have been 2 years, I did not catch a cold and cough since. I am free of any illness symptoms, I am healthy and my digestive system is good. I sleep better now."

"As a doctor, now I am more honest, and explain treatment procedures to patients honestly. And I even told them the situation that may occur after surgery. I have better relations between colleagues, I do not complain so much, I do not argue with colleagues, my relationship with my colleagues changed, not because they changed, but because I changed. "

Just 2 years of practice, Doctor Cordeiro even found changes in his appearance.

"I look younger, and my face is brighter, and not only that, I feel my inner change. Compared to my past pictures, now my face look more pure. "

Doctor Cordeiro said he has always been trying to find the meaning of life from philosophical theories. After reading "Zhuan Falun", he found answers to many questions in life, and now his life is more peaceful and complete.

"When I read "Zhuan Falun", I get all the answers in life, so my life can completely move in the right direction now. I am more peaceful, my life more complete, and I do not chase after things, I follow my heart, and live truthfully. "

NTDTV reporters Shi Qing, Liu Shujun report.